Wij zijn een ANBI Stichting.

Stichting “Aan de Bak”, opgericht op 24 juni 2011, heeft als doel het financieel ondersteunen van christenen in Israël, met speciale aandacht voor Arabische christenen. Deze steun richt zich op eerste levensbehoeften zoals voedsel, water, onderdak en medicijnen, en omvat ook het bekostigen van studie en cursussen om het perspectief op een betere toekomst te verbeteren.

Sinds 2014 beheert de stichting een voedselbank in Haifa, waar zowel Arabieren als Joden regelmatig basisvoedsel ontvangen dankzij de inspanningen van Butros en Remona.

Als ANBI-stichting biedt “Aan de Bak” transparantie en belastingvoordelen voor donateurs. Uw donatie helpt ons essentiële hulp te bieden aan de meest kwetsbaren in Israël en een betere toekomst mogelijk te maken.